Omluva,pár dárků co jsem dostala na Vánoce a přání k novému roku 2013.

01.01.2013 21:27

Omlovám se že jsem to přes vánoční prázdniny nebyla. Nějak sem neměla náladu a byla jsem skoro pořáds kámošema. Takže ten čas co jsem tu nebyla teď  nějak nahradím. Takže byly Vánoce a já jidu ve čtvrtek do školy :/.. Ale to sem teď nebudu plantat. :D Takže určitě vás zajímá co jsem dostala že..? A já vám to schválně neřeknu a nechám vás hádat co jsem asi tak dostala ok? Ne kecam tak moc otravovat vác nebudu. :D Takže tady je takový rozpis toho co jsem dostala, některé obrázky i s fotkama.:

První dárek který vám ukážu je Grafický talet značky Genius. :D Ten mně asi nejvíc potěšil. :D Ten se připojí přes USB k počítači a funguje podobně jak myš. :D Nic na něm nevidíte ale musíte se dívat na monitoe od počítače. :/ Ale zachvíli se s tím naučíte pracovat. :D

Druhý dárek který mně potěšil jsou novvé repráky taky značky Genius. :D


Třetí dárek mně taky potěšil a to jsou sluchátka a do třetice taky zznačky Genius. :DD


Pak jsem od mamky dostala knížku. Protože jsem za život přečetla asi 6 knih tak mi mamka prostě musela koupit další knihu. :D Ale jsem s ní spokojená a čtu ji protože to je kniha Staré Řecké báje od Eduarda Petišky a pověsti a tyto věcijako řekové atd. mně baví takže mi  jedna přečtená kniha za život přibide. :D A yeeey jsou tam i obrázky xDD


Pak kolikátý to je dárek? Pátý jsem dostala Setobox k té mojí malé televizce. :D


Štestý dárek je ikdyž se moc nevoním vlastně vůbec voňavka od Playboy......... No a co je to normální voňavka ok? :D Ne dobře, takže voňavka od Playboy VIP.


Sedmý dárek který mně taky hrozně moc potěšil je triko s vlkama od tety z USA. Ta mně pošle vždycky něco zajímavého. :D
Preshrunk 100% Cotton Heavyweight Tees

No a pak to už všichni známe. Nějaké oblešení a ty blbosti. :D

A protože je už 1. Ledna 2013 tak vám všem přeji krásný nový rok 2013 ať si ho užijete a ať je aspoň o trochu lepší než ten starý.
Ještě jednou Šťastný nový rok 2013.!

PS: Toto je jeden z mých prvních pokusů něco nakreslit na grafickém tabletu. :D