Moje kresby. :D

15.09.2012 22:03

Tak toto jsou moje 1. sdílené obrázky na tomto blogu :D Tyto obrázky jsem kreslila nedávno.myslím jenom 2 jsem kresliala ve škole před prázdninama. :D Jinak všchny obrázky si vymíšlím když to aspoň trochu obkreslím tak to k tomu obrázku napíšu ;D

1. Vlk s myší. :D Zcela jsem kreslila sama z hlavy :D


2. Takový naštvaný vlk :D  Taky z Hlavy xD

3. Běžící vlk taky z hlavy jen to tělo jsem musela trochu podle fotky. No tělo ne spíš jen hlavu xD

4. Vlče pozorující motýla. Taky z hlavy :D


5. Happy Birthday Angi.! Taky z hlavy to co tam je napsané tam je proto protože to je pro jednoho velmi hodného a oblíbeného admina hry no vlastně dvou. Jmenují se Impressive World a Feral Heart jsou to skvělé hry a ten admin Angelka měla narozeniny! Takže jí na deviantaru všichni poslílaly přání :D


A 6. Crazy Wolf. Tady jsem obkreslila jenom itemy z hlavy z jedného obrázku který jste možná už viděly. :D jinak tělo a itemy na těle a krku jsem nakreslila  ty které si pamatuju z hry IW  [ Impressive World ]

Tak to je prozatím vše a doufám že se obrázky líbí ^^ *Isz*