Malý článek s ,,upozorněním''.

25.09.2012 17:47

Čau čáu.. Sem tu zas trochu po delší době ale to nevadí..snad. xDD Ne,né nevadí to! :DD Už začala škola ( sorry že vám ji připomínám ) a známky padají do žákovek rychlostí slunečního světla.. A schválně jestli víte jakou rychlostí letí..nebo letí asi není to zprávné slovo ale snad chápete co já myslím. :D Takže jakou rychlostí letí světlo. xDD Za A) 6 Km. za 30 Min. B) 5m. za 2,5 sekundy C) 3000Km. za sekundu. To je záhada co? :D A správně je odpověď C!! Takže okolo  těch 3000 Km. za sekudnu! :D Ále zase melu nebo spíš píšu kraviny :D Tak jak sem říkala, známek přibívá víc a víc.. a radši nebudu říkat své známky xDD Já vím že je chcete vědět.. >:D Proto vám je řeknu xDDD Všechny nebo jen některé.. Hmm. :D Dobře všechny xD Tákže 1. předmět Český jazyk- 5 xD 2. předmět Ajina ( Anglický jazyk ) 1,3 a to né že bych neuměla anglicky já umím celkem dost agnglicky ale měla jsem špatný den. :D 3. p. Matematika. no jééj to budou známky xD - 1,3,2,3,1,2, xD 4. p. Příraz- 1* xD to je co?! Na 2. stupni 1 ,,hvězda'' xDD Nebojte oni dávají aj 1 ,,podtržená'' xD 5. p. - Fyziká xD - 1,4,1,2-, Hele ale tu 4. sem si opravila na 1// ( 1// to je Jedna podtržená xD ) 6. p. Pracovka-1 ale co jiného že? xD a 7. p. - Ruština- 1 Já chtěla Němčinu ale ta v naší třídě měla nejmíň hlasů. :D Tak je inform. a Ruština. :D No co.. I naši učitelé říkaly že je 7. třída blbá.. xD 6-ka byla lepší xD Ale jinak je v hodinách pořád nuda ( teda jak v kterých xD ) a kreslení do bločků prostě nikdy neomrzí. :D Vy víte kam mířím xD Anó dám vám sem 2 obrázky které jsem dneska nakreslila xD ( Ostatní sem vytrhala a někam dala a to nevím kam xD ) A protože se mi zase pokazil skener!!.. tak sem to musela vyfotit xDD 
1.


2.


 A vlastně 3. ale to je jen takový nápis xDDD 


Ale teď asi to hlavní v tomto článku. To předtím byly jen takové kecy o škole u kterým sem se rozepsala xD Jelikož tento nový článek sem dávám asi po více než 3. dnech.. a to protože se mně prostě občas sekne net a nejde s tím nic dělat xD No to je asi to hlavní xD Twl to nejhlavnější v 2 řádcích a ty kraviny na nevim kolik.. xDD 
No to je vše a další článek sem přidám doufám že ne až za 3 dny xD Toš zduř! xDD ( Toš je pomoravsky Tak xD )